سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی کامپیوتر پیام نور نوشهر
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

 

به گزارش پیام نور نیوز به نقل از مهر، اسفندیار رحیم مشایی - رئیس دفتر رئیس جمهور که در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده بود، در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرفته شد  .

مشایی در رشته “روابط بین الملل”  آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده بود.

نتایج پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی به صورت غیرحضوری صورت می گیرد
به گزارش پیام نور نیوز اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران بعدازظهر جمعه 30 دیماه 90در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد شرکت کردند.

مشایی برای رشته روابط بین الملل در دانشکده فنی و حرفه‌ای شمسی ‌پور در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام شرکت کرد.

 

اسفندیار رحیم مشایی در آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شد  ...



برچسب‌ها: اسفندیار رحیم مشایی, دانشگاه پیام نور, دوره های فراگیر, رحیم مشا
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 1:21 صبح ] [ مهدی قاسمی ]

خانم “علویه ربابه مجتهد نجفی” پیرترین دانشجوی زن کشور، در 65 سالگی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کند...

به گزارش پیام نور نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران ، خانم “علویه ربابه مجتهد نجفی” پیرترین دانشجوی زن کشور در 65 سالگی در دانشگاه پیام نور حسن آباد تهران در حال تحصیل است . وی که در سن 20 سالگی دیپلم خود را گرفته است اکنون با 65 سال سن  در رشته مهندسی ”مدیریت و آبادانی روستاها” در سال 90 در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده است

خانم نجفی با روحیه دانش طلبی خود و کمک فرزندانش پس از سالها توانسته است ادامه تحصیل بدهد. این دانشجوی مسن دارای دو فرزند دختر است که یکی از آنها مهندس برق و دیگری هم پزشک است.

 



برچسب‌ها: دانشگاه پیام نور نوشهر, مسن ترین دانشجو, پیام نور نوشهر, پیرترین
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 1:16 صبح ] [ مهدی قاسمی ]

 

دانشجوی72 ساله دانشگاه پیام نور شیراز همچنان با انگیزه به فعالیت در تمامی زمینه‌ها مشغول است.

 

به گزارش پیام نور نیوز “حسین سلطانی مقدم” دانشجوی ورودی سال 90 کارشناسی ارشد رشته ریاضی محض شاخه آنالیز دانشگاه پیام نور شیراز است که با 72 سال سن همچنان از علاقه‌اش به ادامه تحصیل و انجام فعالیتهای دیگر خبر می‌دهد و به مدت 50 سال است که در حال تدریس می‌باشد، که 38 سال آن را به صورت خدمت رسمی در آموزش و پرورش استان فارس و مابقی را در مراکز غیر دولتی مشغول به تدریس بوده است.

سلطانی مقدم در سال 1342 از دانشسرای عالی تهران لیسانس ریاضی گرفته و جزء دانشجویان نمونه و برتر دانشگاه محسوب می شد که در این خصوص بورسیه کشور فرانسه را نیز کسب نموده ولی به علت مشکلات مالی قادر به ادامه تحصیل نشد و همین امر باعث شده که وی تا مدرک کارشناسی بیشتر ادامه تحصیل ندهد.

سلطانی مقدم، مدرس کلاس‌های آمادگی کنکور انجمن ریاضی استان است و مدتی نیز تدریس ریاضی را به صورت پخش زنده از شبکه صدا و سیما داشته است و در زمان تدریس نیز تالیفات بسیاری از خود بر جای گذاشته‌ که به گفته وی اولین تالیفش در سال 1349 به نام راهنمای حساب بوده که از طرف کانون تربیت منتشر شده است .

سلطانی مقدم نقش دانشگاه پیام نور در هموار کردن ادامه تحصیل جوانان را بسیار موثر دانست و انگیزه اصلی خود را از ادامه تحصیل، تشویق و ایجاد انگیزه در جوانان به درس خواندن و ادامه تحصیل نام برد و فراگیری علم و دانش و کسب موفقیت را در هر زمانی به جوانان توصیه کرد.

 



برچسب‌ها: حسین سلطانی مقدم, دانشگاه پیام‌نور, دانشگاه پیام نور, مسن ترین د
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 1:13 صبح ] [ مهدی قاسمی ]

معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تکلیف درس آشنایی با دفاع مقدس را روشن کرد
به گزارش اخبار پیام نور  ، معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای رسما درس آشنایی با دفاع مقدس را درس اختیاری (اجباری ) برای کلیه دوره های مقطع کارشناسی اعلام کرد و مطابق بند های زیر در خصوص آن عمل خواهد شد.
1-دانشجویانی که تا نیمسال دوم 91-90 در دانشگاه پیام نور دانش آموخته می شوند و یکی از دروس عمومی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی ایران،آشنایی با دفاع مقدس و اندیشه سیاسی امام خمینی را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس اختیاری آشنایی با دفاع مقدس ندارند. 2- دانشجویانی که درس آشنایی با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومی اخذ و گذرانده اند نیازی به گذراندن درس مذکور به عنوان درس اختیاری ندارند. 3-سایر دانشجویان که شامل بند 1 و 2 نمی شوند باید بر اساس مقررات درس مذکور را اخذ و بگذرانند. شایان ذکراست در صورتیکه رشته هایی فاقد درس اختیاری باشد درس مذکور اضافی الزامی درج می شود و به واحدهای گذرانده لازم جهت فراغت از تحصیل اضافه و در میانگین کل موثر می باشد .
درس اختیاری :اگر دانشجو در صورت گذراندن دروس تخصصی،اصلی و عمومی سقف واحد دوره را تکمیل نکند ملزم به گذراندن دروس اختیاری می باشد
نکته : هیچ یک از دانشجویانی که تا پایان شهریور 91 فارغ التحصیل میشوند نیازی به گذراندن درس مربوطه ندارد



برچسب‌ها: آشنایی با دفاع مقدس, درس آشنایی با دفاع مقدس, اختیاری, اختیاری ا
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 12:51 صبح ] [ مهدی قاسمی ]

همه دروس پیام نور مشمول قانون تبصره ماده 10 شدند
به گزارش اخبار پیام نور ، دانشجویان پیام نور زمانی که از درسی نمره ی قبولی کسب نمی کردند،می توانستند آن درس را اگر پیش نیاز بود با پس نیاز اش در ترم بعد به صورت همنیاز با هم انتخاب کنند،اما این انتخاب یک شرط داشت! شرط آن این بود که درس مورد نظر جز دروس تبصره ماده 10 باشد.
بر اساس مصوبه ای که در شورای آموزشی دانشگاه پیام نور به تصویب رسیده است از این به بعد کلیه دروس در کلیه ی رشته ها در همه مقاطع جز دروس تبصره ماده
10 می باشند.بدین ترتیب اگر دانشجو درس پیش نیاز را انتخاب کند و از آن نمره مردودی بگیرد می تواند آن درس را با پس نیاز آن به طور همزمان انتخاب نماید و درصورت قبولی در درس پس نیاز و عدم قبولی در درس پیش نیاز دانشجو موظف است تا زمانی که نمره قبولی کسب کند آن درس را بلافاصله در نیمسال های تحصیلی بعد انتخاب نماید.

تبصره ماده 10 پیام نور

 

 



برچسب‌ها: اعمال تبصره ماده 10 برای کلیه دروس پیام نور
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 12:46 صبح ] [ مهدی قاسمی ]

مهندسی کامپیوتر پیام نور نوشهر

ضمن تبریک سال نو به همه بازدید کنندگان محترم ، وبسایت مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور

 

نوشهر به همّت اینجانب ، مهدی قاسمی دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر- نرم افزار در دانشگاه

پیام نور نوشهر در مورخه 20/1/1391 ایجاد گردیده است.

در این وبسایت شما میتوانید نمونه سوالات و پروژه ها و گزارش کار های دروس رشته کامپیوتر را

به رایگان دریافت نمایید و هزینه معنوی این دریافت ها تنها یک صلوات بر محمد وال محمد(ص)

می باشد که یاری دهنده اینجانب برای مدیریت این وبسایت خواهد بود...

منتظر بروز رسانی های بعدی باشید...


[ یکشنبه 91/1/20 ] [ 11:4 عصر ] [ مهدی قاسمی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب