سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی کامپیوتر پیام نور نوشهر
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تکلیف درس آشنایی با دفاع مقدس را روشن کرد
به گزارش اخبار پیام نور  ، معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای رسما درس آشنایی با دفاع مقدس را درس اختیاری (اجباری ) برای کلیه دوره های مقطع کارشناسی اعلام کرد و مطابق بند های زیر در خصوص آن عمل خواهد شد.
1-دانشجویانی که تا نیمسال دوم 91-90 در دانشگاه پیام نور دانش آموخته می شوند و یکی از دروس عمومی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی ایران،آشنایی با دفاع مقدس و اندیشه سیاسی امام خمینی را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس اختیاری آشنایی با دفاع مقدس ندارند. 2- دانشجویانی که درس آشنایی با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومی اخذ و گذرانده اند نیازی به گذراندن درس مذکور به عنوان درس اختیاری ندارند. 3-سایر دانشجویان که شامل بند 1 و 2 نمی شوند باید بر اساس مقررات درس مذکور را اخذ و بگذرانند. شایان ذکراست در صورتیکه رشته هایی فاقد درس اختیاری باشد درس مذکور اضافی الزامی درج می شود و به واحدهای گذرانده لازم جهت فراغت از تحصیل اضافه و در میانگین کل موثر می باشد .
درس اختیاری :اگر دانشجو در صورت گذراندن دروس تخصصی،اصلی و عمومی سقف واحد دوره را تکمیل نکند ملزم به گذراندن دروس اختیاری می باشد
نکته : هیچ یک از دانشجویانی که تا پایان شهریور 91 فارغ التحصیل میشوند نیازی به گذراندن درس مربوطه ندارد



برچسب‌ها: آشنایی با دفاع مقدس, درس آشنایی با دفاع مقدس, اختیاری, اختیاری ا
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 12:51 صبح ] [ مهدی قاسمی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب